زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

به حباب نگران لب یک رود قسم

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ
بسم الله
امان از درماندگی!
مرض مهلکی ست! آن قدر که می تواند یک تنه آدم را از پا دربیاورد.....
استیصال؛ لعنتی ترین حالت دنیاست!
وقتی نمی دانی سکوت کنی یا حرف بزنی، وقتی نمی دانی بغضت را فرو ببری در گلو یا اشک بریزی، وقتی نمی دانی بروی یا بمانی، وقتی نمی دانی شاد باشی یا غمگین!
و این ها هر کدامشان به تنهایی برای از پا در آوردن آدم کافیست....
امروز به دلم افتاد از تجریش تا باغ فردوس را پیاده بروم، به خودم که آمدم دیدم میدان ونکم، کنار همان دست فروشی که گل هایش را از هرجایی بیشتر دوست دارم و امان از نرگس هایش!
امان از عطر نرگس و نبودنِ تو که تمامم را خورد کرد....
امان از نبودن این روزهایت!
کجایی که این قدر نیستی تصدقت بروم؟!
۹۴/۱۱/۰۶
زبرجد

نظرات  (۲)

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۸ صآب خونـِ
سلام اگه دوست داشتید خبر بدید وبلاگ هامون رو دنبال کنیم 
+ امضا صآب خونه
پاسخ:
سلام
سپاس
خوشحال می شم دوست عزیز :)
امان از درماندگی...
زهرا من اینجا اگه کامنت اول باشم، نمیتونم نظر بدم! :|
راستی، یه خط خطیایی هم کردم..
پاسخ:
ای جانم ملیکا
مرسی که وقت می ذاری و می خونی!
آخ جون بازم از اون نوشته های خوب :)))
اومدم که بخونم🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">