زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

تو بخوان... چاره تویی...

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ق.ظ
بسم الله
مثل همه ی لحظه های دیگر داشتم حرف هایت را، لبخندهایت را، اخم هایت را مرور می کردم،
درست مثل یک دوربین همه را ضبط کرده ام و مدام تکرارشان می کنم توی ذهنم،
ذوق می کنم از یادآوری شان بعد ترش انگار یه پارچ آب سرد خالی کنند روی کله ام، بغض می کنم از نبودنت....
کجایی همه ی دار و ندارم!؟
۹۴/۱۲/۲۰
زبرجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">