زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

ب ی ا

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ق.ظ

بسم الله

امان از فکر و خیال که نصف شب هم دست بردار نیستند!

چنان هجوم آورده اند که سرم توان مقاومت در برابرشان را ندارد و دارد از هم می پاشد!

اسفند را همیشه دوست داشته ام، با همه ی سختی ها و تلخی هایش!

و عید را، نوروز را، هفت سین را.....

امسال هم دلم می خواهد دوستش داشته باشم، دلم می خواهد ذوق کنم برای تک تک لحظه هایش اما نمی شود!

چه کنم وقتی لحظه هایم پُرند از بغض، چه کنم وقتی نه هوش و حواسی برایم مانده نه حال و حوصله ای!

لحظه هایم رنگی ندارند،

امان از فکر و خیال!

امان از خیالِ آمدنت.....

.

.

پی‌نوشت: میون لحظه‌های قشنگ اسفند‌تون، میون خوشی‌های عید نوروز‌تون برا عزیز ما، برا بیمار جوون ما دعا کنین

۹۵/۰۱/۰۶
زبرجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">