زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

دل ربودن را کدام عطار یادت داده است

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ب.ظ

بسم الله

من بغض دارم قده یه دنیا........

دلم نمی خواد به هیچی فک کنم!

حس خیلی خوبی به ٩٥ دارم ولی این روزا یه ترسی افتاده به جونم که همه ی لحظه هامو خراب کرده!

ترس از مردود شدن تو امتحانای خدا، ترس از خوشحال نبودن، ترس از بی خاصیت بودن، ترس از تنها بودن!

من دلم نمی خواد غم سایه بندازه توو زندگیم!

من دلم یه خنده ی از ته دل می خواد!

.

.

+: کجایی همه ی دار و ندارم؟

پی‌نوشت‌: به حرمت روزهای قشنگ رجب، برای بیمار جوون ما دعا کنین....

۹۵/۰۱/۲۷
زبرجد

نظرات  (۲)

سلام وبسایت خوبی دارین دنبال میکنم
خوشحال میشم به وب منم سر بزنین در صورت تمایل لینک کرده واطلاع بدین
وجز دنبال کنندگان باشین 
باآرزوی بهترینها:)
پاسخ:
سلام
ممنونم
لطف دارید به وبلاگ پر از ایراده من
چشم حتماً می بینم وب خیلی خوبتون رو :)
سلام
این ترسها همه وسوسه س
سوره ی ناس و فلق بخونید
به خدای مهربون و بخشنده ی دعای کمیل ایمان داشته باشید و نترسید
: )
پاسخ:
سلام انار ماهی جان
ممنون از حضورتون
چشم عزیزجان :)
دعا کنید😓

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">