زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

غمگین نی ام که خلق شمارند بد مرا

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ق.ظ

بسم الله

داشتم فک می کردم که چقدر بده یه چیزایی تو خاطراتمون هست....

یه چیزایی که خوب نیستن.... که درد دارن....

به این فک می کردم ما آدما هرچقدرم که فک کنیم خیلی حواس جمع و پخته ایم یه جاهایی همچین خام می شیم که خودمونم تا یه مدت نمی فهمیم!

خدایا ما خیلی ضعیفیم.....

نکنه که هوامونو نداشته باشی....

نکنه ولمون کنی....

خدابا تو موقعیتای سخت قرارمون نده، ما اون قدرام قرص و محکم نیستیم....

خداجونم ارحمنی!

۹۵/۰۳/۲۸
زبرجد

نظرات  (۲)

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۵ هانیه شالباف
منُ به حالِ من رها نکن ...
پاسخ:
هوم :(
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۸ پسر انسان
حافظه پا نسدنی است
تا
بدانیم نیاز به لطف خدا داریم
تا
بدانیم انتم فقراء الی الله که می فرماید شعار نیست
پاسخ:
بله درسته
ولی کااااش یه چیزاییو می شد فراموش کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">