زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

سر خم می سلامت!

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۷ ب.ظ

بسم الله

اوج انتخابات هم که باشد، همیشه در مقابل بحث های سیاسی ای که برخواسته از جو و تنش است سکوت می کنم!

یعنی خودم را ملزم می کنم به سکوت!

بحث سیاسی باید برخواسته از ادب و علم باشد!

اما وقتی بچه های مثلا حزب اللهی شروع می کنند به تحلیل صحبت های #آقا و نظریه پردازی می کنند و تز می دهند به خودم اجازه ی سکوت نمی دهم!

ولی باز هم کششِ جدل ندارم

همیشه ی همیشه توصیه می کنم سر جدتان بروید یک بار هم که شده سایت #آقا را ببینید، خوب بخوانید، با دقت!

نکته ها را یادداشت کنید، درشت و خوانا!

به جانِ عزیزان خدا خیلی خوشحال می شود!

نمونه اش همین بحث اقتصاد مقاومتی!

انگار همه ی مشکل اقتصادِ ما با خرید گوشی جی ال ایکس و محصولات پارس خزر و خمیردندان داروگر حل می شود!

و از آن بدتر انگار معنای اقتصاد مقاومتی این است!

من این را توهین تلقی می کنم!

توهین به شعورم، به تفکرم، به رهبرم!

حزب اللهی نماها شما را به جان عزیزتان بیشتر از این برای #آقا و کشور هزینه نتراشید!

سکوت همیشه چیز خوبی بوده و هست :)))

با تشکر!

۹۵/۰۹/۲۸
زبرجد

نظرات  (۱)

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۰۳ پسر انسان
کارنامه اقتصادی ما تک است
حتی تک ماده هم جواب نمیدهد
بنیادی کار نشده 
باند بازی جمع نشده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">