زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

مپرس حال مرا روزگار یارم نیست

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ب.ظ

بسم الله

همیشه سعی کرده ام در بدترین شرایط هم حفظ ظاهر کنم،

برایم مهم بوده که با حالِ بدم حالِ خوبِ بقیه را خراب نکنم!

شاید به خاطر همین است که توی مدرسه و دانشگاه همه فکر می کنند من یک آدم بی دردم!

این روزها اما همه با بهت نگاهم می کنند! روی سرِ تک تک شان یک علامت سوال بزرگ هست که هر روز بزرگ و بزرگ تر می شود!

این حجم از بی حوصلگی، دل زدگی و غم برایشان غیرقابل باور است!

از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان حال این روزهایم را خودم هم دوست ندارم!

یعنی راستش را بخواهید حالم از خودم به هم می خورد!

شده ام مثل ماشینی که هم بنزین تمام کرده هم پنچر است هم باتری اش تمام شده هم رادیاتورش سوراخ شده هم جوش آورده هم....

نه جانی برا ادامه دادن دارم نه دلخوشی ای برای سر و سامان دادن!

خدایا

حواست هست؟

قربان مرامت خداجان!

۹۵/۰۹/۱۶
زبرجد

نظرات  (۲)

سلام این وب را دنبال می کنیم
در صورت تمایل شما نیز «آفــاقـــ» را دنبال بفرمایید ... afaagh.blog.ir
۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۵ پسر انسان
همه ی ما درگیر تغییرات روحی دنیای مان هستیم
مهم کنده نشدن از خداست!

یادمان باشد امام زمان رفیق مان نیست!
پدر مان است!
حواسش هست
حواس مان باشد
پاسخ:
مسئله اینه که من کنده شدن از خدا رو حس می کنم!
درد همینه.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">