زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

یا دهر اُف لک من خلیل

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ

بسم الله

نه که نخوام ولی وقتی بیشتر از یه ثانیه به بچه های کار که گوشه ی خیابون دارن فال می فروشن نگاه می کنم دیگه دلم نمیاد ازشون بگذرم....

حتی اگه چن چندین قدم رفته باشم.... برمیگردم.... با یه بغضی بهشون نگاه می کنم و سعی می کنم درشت ترین اسکناسی که توو کیفمه رو بدم بهشون....

نیاید بگید کمک به ظلمه ست و اینا باندن و اینا!

خودم اینا رو می دونم! تا تهشم می دونم!

ولیییی

دلم طاقت نمیاره....

حکومت به دلِ منم فک می کنه؟ به این که دلم نمی خواد اونقدر از کنارِ اینا بی تفاوت بگذرم که مهربونی یادم بره، که دلم بشه مثه یه تیکه سنگ!

حکومت به بار روانی ای که دیدنِ این طفلکیا برا آدم ایجاد می کنه، فک می کنه؟

خدا....

خودت یه رحمی به این طفل معصوما بکن....

همین!

۹۵/۱۰/۰۳
زبرجد

نظرات  (۲)

۰۳ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۹ هانیه شالباف
حرف دل منُ زدی... :(
پاسخ:
هانیه..... 😔
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۴ °• نیلگون •°
اون اسکناس درشت رو بده براشون یه ساندویچ بخر ..پولا تو جیب خودشون نمیره..
پاسخ:
توو متن هم گفتم خودم می دونم پشت پرده اش چیه!
ولی این دل لامذهب نمی دونه!
واضحه که نوشته ام تحلیل اجتماعی و فرهنگی نبود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">