زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

حول حالنا الی احسن الحال

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ب.ظ

بسم الله

بیست و دومین بهار زندگی ام داره میاد.... داره میادو من بیشتر از این که خوشحال باشم نگرانم!

یه حس نگرانی و ترس مستولی شده بهم....

هرجور حساب می کنم من ٢٢ سالگی نباید توو این نقطه می بودم....

کم کاری.... تنبلی....

خیلی کارِ رو زمین مونده دارم....

مهم ترین چیزی که هنوز اصلاح نشده رابطه هامن؛

رابطه ی خودم با خدا... رابطه ی خودم با خودم.... رابطه ی خودم با مردم.....

و این خیلی ترس داره....

خدایا.... اگه لحظه ای رحمتتو ازم دریغ کنی خسر الدنیا و الاخره می شم...

۹۶/۰۱/۰۵
زبرجد

نظرات  (۱)

دیرگاهی است که اُفتاده ام از خویش به دور

شاید این عید،

به دیدارِ خودم هم بروم ...

قیصر امین پور


سلام علیکم
سال نو شما بزرگوار مبارک
ان شاالله سال پر برکت، سرشار از کامیابی و موفقیت در توسعه فردی معنوی و مادی داشته باشید.

لطفا بنده را از دعای خیرتان محروم نفرمایید
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
لطف دارید، به دعای خیرتون محتاجم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">