زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

بر تو و آن خاطرِ آسوده سوگند

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ

بسم الله

دلم برا خودم تنگ شده

برا خودِ ١٨ سالگیم، برا خودِ ٢٠ سالگیم.... برا روزایی که حال دلم بهتر بود... حال قلبم بهتر بود...

برا روزایی که معنویت تبلور بیشتری توو زندگیم داشت....

اصن ١٨ تا ٢٠ سالگی چجوری گذشت؟

چرا هیچ چیزِ ذوق آوری ازش یادم نیست؟

٢ سال از عمرم که قطعا یکی از بهترین مقاطع زندگی هر آدمیه توو بحرانای کنکور و ورود دانشگاه و ورود به اجتماع و مشکلاتش هدررررر رفت! به معنی واقعی کلمه هدر رفت!

کاش توو الباقی عمرم دیگه این اتفاق نیفته.... کاش....

۹۶/۰۲/۱۰
زبرجد

نظرات  (۳)

انشالله کل زندگی تان پر بشود از خاطرات خوش
پاسخ:
سلام
سپاس :)
به همچنین
و چقدر ما دلتنگیم...
پاسخ:
خیلی... خیلی دلتنگ.... خیلی زیاد دلتنگ....
عالی
پاسخ:
سلام
عالی می خونید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">