زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

پرواز را به خاطر بسپار

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

بسم‌الله

درست پنج سال پیش بود، رفته‌بودیم هاید پارک، داشتیم حرف می‌زدیم که یه پروانه نزدیک‌مون شد، دستشو که دراز کرد، پروانه آروم نشست رو انگشت اشاره‌اش.

بهش گفتم: پروانه‌ها خیلی دوسِت دارنا، آروم میشینن رو دستت، تکونم نمی‌خورن.

خندید گفت: زهرا دلم می‌خواد مثل پروانه‌ها پرواز کنم!

پروانه که از رو دستش بلند شد دوتامون پرواز‌شو نگاه کردیم،

یه جایی اون دور دورا نگاه‌مون به هم گره خورد،

یه نفس عمیقی کشید و گفت: زهرا دلم همون دور دورا رو می‌خواد!

اون روز، میون خوشی و خنده، معنی این حرفاشو که نفهمیدم هیچ؛ کلی هم سر به سرش گذاشتم.

ولی؛

وقتی که رفت فهمیدم از خیلی وقت پیش تو فکر پرواز بوده، حتی خیلی قبل‌تر از اون روزای خوشِ لندن.

طیبه! تو یک آمدن به لحظه‌های من بدهکاری.....

.

.

+: مرحمتی کرده دختر‌عمه‌ی مهربانم را به ذکر فاتحه‌ای مهمان کنید🌷


۹۷/۱۰/۱۰
زبرجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">