زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

پس کی «باز می‌شه این در؟»

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳ ب.ظ

بسم الله 

امروز روز من نبود!

اینو از همون صبح باید می‌فهمیدم. از همون لحظه‌ای که با درد کمر و گردن از خواب بیدار شدم و تا چشمامو باز کردم دلتنگی هجوم آورد به قلبم....

یا از ظهر که یک آن درد پیچید تو سرم و امون‌مو برید.

یا از غروب که دلتنگی غلبه کرد به وجودم و نتیجه‌اش این شد که بخزم زیر پتو و تا مغزم گنجایش داره فکر و خیال کنم و حسرت بخورم.

یا حتی از همین چند دقیقه پیش.... که وسط تست زبان یهو زدم زیر گریه و های های...

امروز روز من نبود!

اینو از تلفن عصر هم میشد فهمید.

امروز روز من نبود!

اصلش این روزها هیچ‌کدوم روز من نیستن.

هیچی سر جاش نیست.

هیچی خوب پیش نمیره.

هیچ اتفاق خوشی نمیفته.

هیچ حرف خوبی رد و بدل نمیشه.

هیچی به هیچی!

ولی خب، 

من مثل همیشه و مثل همه‌ی موقعیت‌های زجر‌آور زندگی‌م یه امید مسخره‌ای دارم.

به هرحال انسُن به امید زنده‌ست.

حتی مسخره‌ترین امید‌ها.

نه؟




۹۸/۰۲/۱۲
زبرجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">