زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

من الغریب الی الحبیب

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ق.ظ

بسم‌الله 

حضرت ماه سلام!

قرصِ تمامِ آسمانِ سیاهِ دلِ من!

دوست داشتنی‌ترین مرد!

من فکر می‌کنم هرکس‌ در گوشه‌ی قلبش آتشی دارد.

بالقوه یا بالفعل.

داغی خورده یا می‌خورد، تا به مدد گرمایش قلب خامش را در تنور سختی‌ها و رنج‌ها و دلتنگی‌ها پخته کند!

کاش آن روزِ آخر مهیا باشیم

کاش خام نرویم

می‌دانید؛

خجالت می‌کشم اگر روزی مرا به زور مرگ کشان کشان ببرند

من دلم می‌خواهد با پای خودم بیایم

نکند طوری دنیا را ترک کنم که همه‌ی عقبی به سر‌افکندگی بگذرد!

نگذارید رسوا باشم...


۹۸/۰۲/۲۷
زبرجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">