زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

پرواز را به خاطر بسپار، پرنده مردنی ست

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

بسم الله

گاهی فک می کنم بعضی آدما خودشون نمی خوان که یکی دوسشون داشته باشه،

خودشون نمی خوان بشن هست و نیست یه آدم،

هر جوری این معادله رو تو ذهنم می چینم می بینم انگاری بعضیا خودشون مقصرن!

توروخدا یه کاری نکنین که نشه دوستون داش..... توروخدا.....

دوس داشتن واژه ی مقدسیه! لطفاً به لجن نکشیدش!

۹۵/۰۲/۲۵
زبرجد

نظرات  (۱)

سلام...ه جاش بعضی آدما هم هستن که نمیشه دوستشون نداشت
وقتی بهشون می رسی جناح و حزب سیاسی و تفاوت فکر و باور و عقیده و همه چی تحت الشعاع دوست داشتنشون قرار می گیره...و تو غرق در دوست داشتنشون میشی...



خواندمتان...

بااحترام دعوتید به کلبه ی حقیرانه ی من...


یاعلی(ع)،مدد است.
پاسخ:
سلام
خب جسارتاً اینی که شما گفتید ربطی به اونی که من نوشتم نداش :|
علی هذا ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">