زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

یک عاشقانه ی آرام

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

بسم الله

مادرِ من دم به ساعت پست نمی گذارد و بین هزاران آدم محرم و نامحرم قربان صدقه ی همسرش نمی رود،

مادرِ من عکس های دونفره شان را نمی گذارد روی پروفایل تلگرام و اینستاگرامش!

مادرِ من عاشقانه هایش را توی فضای مجازی فریاد نمی زند که چهار نفر بیایندو تعریف کنند!

مادرِ من همیشه ی همیشه در برابر مسافرت های طولانی بابا، مشغله های تمام نشدنی اش، مشکلاتش، خستگی هایش، نبودن هایش لبخند که می زند هیچ؛

تلاش می کند تا کارهای بیشتری از زندگی را انجام دهد تا ذره ای از کارهای بابا و دل مشغولی اش نسبت به امور خانه کمتر شود!

مادرِ من نمی گوید دوستت دارم اما تمام شهر را برای پیدا کردنِ ادکلن دوست داشتنیه بابا زیر پا می گذارد!

مادرِ من همیشه می گوید عشق جایش توی پستوی خانه است!

عاشقانه های بابا و مامان خیلی خیلی زلال تر و صادقانه تر و زیباتر از مثلاً عاشقانه هائیست که این روزها حقیرها فریادش می زنند!

۹۵/۰۵/۰۲
زبرجد

نظرات  (۹)

۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۴ هانیه شالباف
عاااالی بود...
متنفرم از ابراز عشق هایی که کاملا به زندگیِ خصوصی یک زوج مربوط هستن ولی خب میان توی فضای مجازی و جار میزنن!
پاسخ:
عالی می خونی هانیه جان!
اون دسته رو هم عموماً وقتی تهشو می گیری می بینی خیلی ام عشقی وجود نداره!
بعضیا حقارتو فریاد می زنن....
عاشقانه های نجیبانه
پاسخ:
ممنون 🙏🏻
خدا برای هم و برای شما نگهشون دارن 🌹
پاسخ:
ممنون بالام جان
همچنین بابا مامان گلِ خودتو!
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۴ هانیه شالباف
چی بگم...
خدا حفظ کنه پدر و مادر عزیز و بزرگوارت رو :)
پاسخ:
ممنون بالام جان
همچنین برا شما رو❤️
حس میکنم از حسادتتون این حرفو میزنید...
به نظرم فریاد زدن عشقی که لااقل راسته خیلی بهتر از فریاد زدن عشقیه که همه میدونن دروغه...
پاسخ:
دوست محترم من حرفم اینه عشق جاش توو فضای مجازی نیس!
البته خیلی چیزا جاش توو فضای مجازی نیس!
این چ ربطی به حسادت داره؟
حرفتون مصداق تهمته :)
خوبه مواظب حرف زدمون باشیم و حد خودمونو بدونیم!
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹ مُحمّد مَهدِے
زیبایی چیزهای خاص به این است که به جای ظاهر ، باطن جذابی دارند ...
پاسخ:
احسنت... واقعا همین طوره
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۲ سید محمد رضی زاده
زنده باشند و عاقبت به خیر ان شاءلله
پاسخ:
سپاس گزارم :)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۱ محدثه انصاری
کاملا موافقم....
پاسخ:
الحمدلله :)
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹ °• نیلگون •°
چقدر خوب بود این پست ..
پاسخ:
خوب می خونی عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">