زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ق.ظ

بسم الله

داشتم فکر می کردم که چقدر در منجلاب گناه فرو رفته ام.... فکر می کردم که چقدر بعضی چیزها برایم عادی شده.... فکر می کردم که چقدر از خدا دور شده ام و خدا هم از من دور شده....

اما هرچه فکر کردم با عقلم جور در نمی آید که خدا بنده اش را مضطر ببیند و کاری نکند....

خدای جان! جانِ جانان!

خسته ام از حال و روزم.... کمکم کن.... توفیق بده! توفیق توبه، توفیق ترک گناه، توفیق بندگی!

توفیق بده مفید باشم، برای خودم، برای خانواده ام، برای دوستانم، برای کشورم!

الهی و ربی من لی غیرک!

۹۵/۰۲/۱۱
زبرجد

نظرات  (۱)

باز آی باز آی هر آنچه هستی باز آی
گر کافر و گبر و بت پرستی باز آی
این درگه ما درگه نومیدی نیست
صد بار اگر توبه شکستی باز آی
پاسخ:
چه حس خوبی داشت... ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">