زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

می روم و نمی رود از سر من هوای تو

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

بسم الله

پُرم از حرف...!

ولی همین که شروع می کنم به نوشتن همه چیز یادم می رود!

می دانی مهربانم می ترسم گلایه هایم را روی کاغذ بیاورم!

مبادا گذرت بخورد اینجا و بخوانیشان و دلت بگیرد!

خدا مرا نبخشد اگر خواسته یا ناخواسته برنجانمت!

گلایه ها باشد برای بعد،

حالا فقط دلم می خواهد بگویم،

دلم برایت تنگ شده.....

همین!

۹۵/۰۳/۲۰
زبرجد

نظرات  (۳)

بنت الرضا بسیار زیباست !
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۱۵ هانیه شالباف
آفرین بانو جان :)
پاسخ:
ممنون هانیه جانم، لطف شماست :)
دلتنگم و با هیچ کَسَم میل سخن نیست...
پاسخ:
هوم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">