زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

درد من، این درد بی درمان من چشمان توست

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ

بسم الله

یه روزایی ام هس که دلشوره همه ی وجود آدمو می گیره!

نمی دونم چی درسته چی غلط

نمی دونم حقیقت چیه

نمی دونم تهش قراره چی بشه

نمی دونم!

فک نمی کردم یه روزی اینقدر ضعیف شم!

خدایا

حواست

هست؟

۹۵/۰۴/۱۴
زبرجد

نظرات  (۴)

هست خوبم هست
پاسخ:
بعید می دونم :)
هست :/
وقتی میگم هست یعنی هست
پاسخ:
شما تو زندگی منید که بدونین؟ :|
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۹ iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
همه مشکلات دارن فقط شما نیستی
به جای گلایه پاشو حرکتی کن و زندگیتو کن


پاسخ:
هم حرکت می کنم هم زندگی، لکن یه وقتایی آدم کم میاره دیگه!
حالا شایدم خیلی مشکل بزرگی نباشه ها
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۵ پسر انسان
خدایی بصیر و علیم و سمیع و رحیم توقع ندارد حتا سوالش در ذهن ایجاد شود چه برسد به اینوه جمله شود!
پاسخ:
حق با شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">