زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

مستم کن آن چنان که....

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ

بسم الله

نه که حرفا و بی محلیاش یادم رفته باشه، نه!

ولیییی یه وقتایی دلم می خواد همون جوری که من همه چیو فراموش می کنم و دلم می خواد از سرِ خط شروع کنم اونم همین حسو داشته باشه!

دلم می خواد باشه، که رنگ بده به این روزای سیاه و خاکستری!

دلم می خواد باشه، که جون بده به این نیمه جون!

این جور وقتا پناه می برم به خاطره ها،

پیاماشو می خونم، یه جاهائیش می خندم، یه جاهائیش اشک می ریزم، یه جاهائیش آه می کشم، یه جاهائیش حرص می خورم.....

ولییییی با همه ی اینا دلم می خواد باشه....

الخیر

فی

ما

وقع

۹۵/۰۵/۲۰
زبرجد

نظرات  (۴)

۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۹ هانیه شالباف
حرفِ دل م رو زدی...

مخصوصا :
«ولییییی با همه ی اینا دلم می خواد باشه....»

پاسخ:
:**
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۶ محمد آذرکار
بسی زیبا بود، خدا قوت
پاسخ:
سلام
سپاس :)
و عسی ان تحبوا شی و هو شر لکم...
الخیر فی ما وقع
پاسخ:
ان شاءالله....
سلام علیکم مومن 
میلاد امام مهربانیها بر شما مبارک 
ان شاالله به زودی در حرم باشید 
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
ممنون از دعاهای خوبتون
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">