زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

دغدغه های فرهنگی

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ

بسم الله

"دغدغه های فرهنگی"

کتابی که فهمِ تفاوتِ دغدغه های آقا و حزب اللهی ها را آسان می کند!

سطر به سطرش را می خواندم و به این فکر می کردم اتمسفری که بچه حزب اللهی ها در آن زندگی می کنند چقدر با دغدغه های آقا فاصله دارد!

یک نمونه اش همین موضوع فراماسونری که سال ها دغدغه اش را داشتند!

دغدغه ای که پای ثابت سخنرانی ها و همایش ها بود و یک عالم پول خرجش شد، ولی هیچ گاه در کلام آقا نمود پیدا نکرد!

از سال ٦٨ تا به حال #دشمن پرتکرارترین کلیدواژه ی آقا بوده،

و من هرچه فکر می کنم نمی فهمم ما چطور به این نتیجه رسیدیم که دشمن یعنی همان ماسون ها و گروه های شیطان پرستی!!!

ما جنس حرف ها و انتقادها و کارهایمان از جنس همان حرف ها و انتقادها و کارهای ١٥ سال پیش است!

ما سالهاست داریم با یک رویه جلو می رویم!

و تلخ تر اینکه نمی خواهیم قبول کنیم که،

اگر بخواهیم در وضعیت فرهنگی کشور تغییری ایجاد کنیم لازمه اش این است که جریان نقدخودمان را بازنگری کنیم!

کاش زودتر بفهمیم....

کاش آن روز دیر نباشد...

۹۵/۰۹/۰۲
زبرجد

نظرات  (۲)

۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۰:۵۴ عباس زاده
کاش ...



سلام علیکم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۱ نرگس خاتون
گرچه من با یک جاهای کتاب اصلا موافق نیستم ، ولی بسیار بسیار ظریف گفتی جانا . 
پاسخ:
قربون شوما، چش مایی :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">