زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

دردا که تو همیشه همانی که نیستی....

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ق.ظ

بسم الله

سرم پر شده از فکر، اونقدر که نمی تونم رو ساده ترین موضوع ها تمرکز کنم،

یه مدته فکر و خیال مثه خوره افتاده به جونم.

فکرِ اینکه چرا اونشب نتونستم به اون حسِ لعنتیه مچ گیریم غلبه کنم؟

یا اینکه چرا بعدش نتونستم همه ی شجاعتمو جم کنمو به جای قصه سرِ هم کردن حرفِ دلمو بگم؟

یا اینکه چرا اون روز بعدِ استخر قبل از جواب دادن یه نفس عمیق نکشیدمو یه لااله الا الله نخوندم؟

دوماه پیش که دوتا از تلخ ترین شکستای زندگیمو باهم تجربه کردم،

خیال میکردم خیلی قوی ام که یه گور بابای عمییییق به همه چی گفتمو زمین نخوردمو بلند شدم.

ولی حالا.... حالا که دو ماه گذشته.... می بینم نهههه اونقدرام قوی نیستم.... ینی بیشتر دارم #ادای قوی بودنو در میارم.....

دلم برا همه ی لحظه های خوبِ شهریور و مهر و آبان و آذر تنگ شده....

الهی و ربی من لی غیرک.....

۹۵/۱۲/۲۰
زبرجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">