زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

خلوص منتزع و خلسه‌ی مجرد

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ

بسم‌الله

خلسه‌ی عجیبیه؛

گیج و منگ این‌م که چرا ۲۳ سالگی‌م این‌جوریه؟ هر‌جور فکر می‌کنم نباید این‌جوری میشد، فی‌الواقع الان باید تو جایگاه دیگه‌ای می‌بودم.

چقدر تنبلی کردم؟ به قدر ۲۳‌سال.... چقدر کم‌کاری کردم؟ به قدر ۲۳‌سال.... چقدر فرصت سوزوندم؟ به قدر ۲۳‌سال....

تباهی محض!

چقدر عقب‌م....

تو گیر‌و‌دار این فکر‌ها یاد حرف مشاورم میفتم؛ "این ماییم که زمان‌بندی‌ها رو می‌سازیم"

کرور کرور انرژی مثبت داره برام این جمله!

وقتشه هدف‌گذاری‌هام رو انجام بدم و تلاش کنم براشون.

این وسط یه جای کار می‌لنگه ولی؛ "برکت‌"

وقت و ذهن و انرژی و پول و هیچی‌م برکت نداره.

و این‌ها یعنی رابطه‌م با خدا داغونه. باید درست‌ش کنم. باید از نو بسازم این رابطه‌ی مخدوش شده رو. مگر میشه بدون کمکِ خدا قدم از قدم بر‌داشت؟ 

ربِ من! رحم کن بر دلم که مسکین است...

خلسه‌ی عجیبیه.... عجیب....


۹۶/۱۱/۲۸
زبرجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">