زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

زود، دیر می‌شود

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ

بسم‌الله

کاش

با من می‌ماندی

روزی هزار‌‌بار

مرا به نام می‌خواندی

ای کاش.......

کاش میگشودی‌ام آرام

ای کاش جمله‌های تنم را

آهنگ عاشقانه میدادی

آن‌گاه آن عاشقانه را

از بر می‌خواندی

ای کاش

ای کاش

ای کاش

ای کاش

روزی هزار بار

ای کاش

ای کاش

ای کاش با من می‌ماندی

روزی هزار بار

من را به نام می‌خواندی

ای کاش

ای کاش

ای کاش

ای کاش

ای کاش

ای کاش

ای کاش

ای کاش

۹۷/۰۹/۲۵
زبرجد

نظرات  (۲)

۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۱:۱۹ حسن مجیدیان
سلام
جالب بود...
پاسخ:
سلام 
درود بر شما 
زندگی سخت نیست، زندگی تلخ نیست
زندگی همچون نت های موسیقی بالا و پایین دارد
گاهی آرام و دلنواز
گاهی سخت و خشن
گاهی شاد و رقص آور
گاهی پر از غم
زندگی را باید احساس کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">