زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

خلسه‌ی مجرد

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ

بسم‌الله

ذوق ادبی نوشتنم ته کشیده و بد‌جوری اذیتم می‌کند.

این‌که مثل قبل‌تر‌ها نمی‌توانم قلم دست بگیرم و کاغذ پشت کاغذ بدون لحظه‌‌ای وقفه هر آن‌چه در سر دارم را بنویسم.

این‌که دایره‌ی واژه‌هایم هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود.

علاجی باید کرد!

باید برگردم به روز‌های گذشته، به روز‌های صیادان معنی، به روز‌های منِ او، به روز‌های سفر‌نامه خوانی، به روزهای سعدی و حافظ خوانی، به روز‌های شرح‌حال نویسی.

به روزهای خوشِ نوشتن.

آن روز دیر نیست؛ من یقین دارم :)

۹۷/۰۹/۱۹
زبرجد

نظرات  (۲)

سلام
درود بر جناب زبرجد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">