زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

به غم چنان دچارم که غم دچار من است

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲ ق.ظ

بسم‌الله

دیروز، حوالی غروب، درست توو اوج درس و تست کنکور، احساس کردم دیگه نمی‌تونم نفس بکشم. دیگه قلبم جون نداره بتپه.

مثل همه‌ی وقتایی که حالم داغون می‌‌شه و تسبیح تربت‌مو از تو جعبه‌ی یادگاری‌هام بر‌میدارم، رفتم سراغش و دونه به دونه چرخوندم تو دستم، یه دور، دو دور، سه دور.....

لا‌حول و لا‌قوه الا بالله..... اشک.....لا‌حول و لا‌قوه الا بالله..... اشک...... لا‌حول و لا‌قوه..... اشک.... لا‌حول و لا......اشک.... لا‌حول....اشک.... ل ا ح و..... اشک.....

هر‌موقع که خیلی بهم میریزم، پا می‌شم میام باهاش اختلاط می‌کنم.

سرمو میندازم پایین، گردنمو کج می‌کنم، دستمو میذارم رو قلبم و بهش میگم: «این‌جا مال تو‌عه... خونه‌ی تو‌عه.... حریم تو‌عه.... می‌کشی بکش.... می‌بری ببر.... زخم می‌زنی بزن....

اصلاً شایستی منو زخم‌خورده دوست داری....

ولی؛ زمین خوردنمو تماشا نکن..........»



۹۷/۱۲/۱۱
زبرجد

نظرات  (۲)

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۵۷ احسان شریعتی

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت

پاسخ:
👌🏻🌸
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۱۵ یک دختر شیعه
کنکور ارشد؟:)
پاسخ:
نه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">