زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

زِبَرْجَد

" أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ "

من قلمی هستم از تبار زبرجد / چشم به راهِ تراشِ عترت طوبی

آخرین مطالب

  • ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸ رِنْد

محبوب ترین مطالب

  • ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ب ی ا

لطفی‌ست که می‌کند غمت با دل من

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۹ ب.ظ

بسم‌الله

برایش می‌نویسم: «الحمدلله، خوبم :)))»

بعد به خودم می‌گویم عجب بلاهتی موج می‌زند لا‌به‌لای انگشتانم!

چند دقیقه‌ی بعد جواب می‌دهد: «تو معنی‌دار می‌خندی، یه چیزی پشت این خنده تو رو از پا در آورده»

آهی می‌کشم و گمان می‌کنم بعد از یک کشمکش طولانی با موبایل‌اش این جمله را نوشته......



۹۷/۱۲/۰۵
زبرجد

نظرات  (۱)

۰۵ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۴۶ لوستر ال ای دی سقفی
چه قشنگ
پاسخ:
سلام
ممنونم
شما قشنگ خوندید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">